柳泽77867

The Champions


《The Champions》B站上搜题目或者up主LetsBeHonest就可以观看到

     这是一部有关于欧冠的动画,刚更新到第四集。看完以后,里面的彩蛋和各个球员球队的梗就够你玩味很久。Champion-Cody William Falkosky 这首片尾曲令人印象深刻。本人最近洗脑循环多次,用在此感觉就像球迷写给自己所钟爱的球队的情歌。

    想起了贺炜那句——当他们述说你现在的潦倒,我唯有报以淡然:“你们只是没有见过他风华正茂的日子。陪着他越过人生的高峰,这是我私藏的幸福。”  

     虽然无法亲临现场,但在那一个个角逐激烈的赛事之夜,无关时差,无关地点,无关胜负,同他们共担着下一秒将发生的一切。

You were in the darkest part

你身处黑暗

Caught in the emotion

受情感所控

I would do whatever to help you

我会付出一切来帮助你

Baby let me take your pain

宝贝 让我消除你的痛苦

and hold you with the broken

并和你紧紧相拥

I would do whatever to free you

我会付出一切来还你自由

I would come running in the night if you need it

当你需要我的时候 我会在深夜赶来

I would come fight it by your side

与你并肩作战

When the storms are talking

当暴风雨呼啸

and the shadows get burned

当蘑菇云燃起

let me be your lifeline reach

让我做你身边的依靠

When the night is ice thin

当夜幕降临

When the clouds are blacker

当乌云密布

Baby come hold onto me

宝贝 抱紧我

I could be your champion

让我做你的冠军

I am never far away,

我从未远去

You’re not in the open

你一直在我的保护下

I would do whatever to keep you

我会付出一切只为守护你

I would come running in the night if you need it

当你需要我的时候 我会在深夜赶来

I would come fight it by your side

与你并肩作战

When the storms are talking

当暴风雨呼啸

and the shadows get burned

当蘑菇云燃起

let me be your lifeline reach

让我做你身边的依靠

When the night is ice thin

当夜幕降临

When the clouds are blacker

当乌云密布 

Baby come hold onto me

宝贝 抱紧我

I could be your champion

让我做你的冠军

https://【The Champions】主题曲Champion-Cody William Falkosky_哔哩哔哩 (゜-゜)つロ 干杯~-bilibili https://www.bilibili.com/video/av33685259

评论(2)

热度(36)